سنگ تراورتن بی موج | قیمت سنگ تراورتن بی موج | خرید سنگ تراورتن بی موج | ویژگی های سنگ تراورتن بی موج

یکی از تقسیم بندی های مهم در انواع سنگ تراورتن ، سنگ تراورتن بی موج و سنگ تراورتن موج دار است. در واقع گاهی ممکن است ما دو سنگ تراورتن داشته باشیم که از همه‌ی جهات به یکدیگر مشابه باشند، اما نوع برش آن‌ها باعث ایجاد یا عدم ایجاد موج شود. در حقیقت برای داشتن یک تراورتن بی موج، کوپ های سنگ را در راستای موج ها برش می‌دهند. برای خرید سنگ تراورتن بی موج و دانستن ویژگی های آن با ما همراه باشید.

قیمت سنگ تراورتن بی موج چگونه تعیین می‌شود؟

شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نوع نیاز خود اقدام به خرید این سنگ کنید. اما یکی از نکات مهم در این زمینه قیمت تراورتن بی موج است. قیمت این سنگ همچون دیگر انواع سنگ ساختمانی بر اساس معیارهای زیر تعیین می‌شود.

ابعاد سنگ: هر چه ابعاد سنگ بزرگ‌تر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود.

  • ساب پذیری سنگ
  • سورت بندی (سوپر، ممتاز، درجه 1، درجه 2 و درجه 3)
  • رنگ و طرح
  • معدن
  • و …

کاربردهای مختلف و ویژگی تراورتن بی موج

نکته قابل توجه در خصوص سنگ‌ها کاربردهای متنوع آن‌هاست. اما مسئله این‌جاست که برای هر کاربردی سنگ باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا متناسب با آن باشد و بیشترین کارایی را داشته باشد. این ویژگی‌ها هر کدام می‌توانند تاثیری خاص بر قیمت سنگ تراورتن داشته باشند. یعنی چه؟

تصور کنید شما می خواهید یک سنگ تراورتن برای نمای بیرونی ساختمان خود انتخاب کنید. این سنگ نمی‌تواند همان خصوصیات سنگ دیوار راه پله را داشته باشد. چرا که در معرض شرایط دیگری‌ست و با عوامل محیطی مختلفی در تماس است. از این رو نوع فرآوری و ساختار این سنگ‌ها از یکدیگر متفاوت است. همین موضوع یک عامل مهم در ایجاد اختلاف قیمت این سنگ‌هاست.

نکات مهم در خرید سنگ تراورتن بی موج

پس از بررسی قیمت به مبحث خرید آن می‌رسیم که خود به عواملی مجزا وابسته است. برای مثال شما باید معادن سنگ تراورتن را بشناسید و بدانید بهترین سنگ تراورتن بی موج از کدام معدن استخراج می‌شوند.

امروزه به دلیل کیفیت بالای سنگ تراورتن بی موج عباس آباد توجه زیادی به آن شده و محبوبیت خاصی در بازار دارد. این سنگ در سورت های مختلف تولید و کاربردهای زیادی دارد. شما می توانید برای خرید و مشاهده لیست قیمت انواع سنگ تراورتن به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید بدین وسیله فرصت بیشتری برای انتخاب و تصمیم گیری دارید.

البته سنگ تراورتن از معادن مختلف دیگری نیز استخراج می‌شود که می‌توان به معدن سنگ تراورتن حاجی آباد به عنوان یکی از این موارد اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه