قیمت سنگ مرمریت آباده | خرید سنگ مرمریت آباده | مشخصات سنگ مرمریت آباده | کاربردهای سنگ مرمریت آباده

در کشور ما معادن مختلف سنگ مرمریت وجود دارند. در بین این سنگ‌ها سنگ مرمریت آباده به دلیل ویژگی‌های خوبی که دارد بسیار مورد توجه است. از همین رو استخراج و فرآوری این سنگ هم‌اکنون به منظور تامین نیاز بازار سراسر کشور انجام شده و این سنگ در استان‌های مختلف به فروش می‌رسد. قیمت سنگ مرمریت آباده نظیر دیگر مرمریت‌های موجود در بازار به عوامل متعددی وابسته است. همچنین شناخت ویژگی‌های این سنگ به ما در بررسی قیمت آن کمک خواهد کرد.

ویژگی های مرمریت آباده

مرمریت آباده یکی از انواع سنگ های مرمریت‌ پر کاربرد در بازار است. به گونه‌ای که از این سنگ می‌توانید در موارد مختلفی نظیر نمای دیوارهای داخلی ساختمان، کف ساختمان‌ها و واحدهای تجاری و همین‌طور کف واحدهای مسکونی، سنگ پله و سنگ کف پارکینگ استفاده کنید.

این سنگ دارای زمینه اصلی روشن همچون رنگ‌های سفید، کرم و کرم صورتی است. همین مسئله باعث انعکاس نور زیبای محیط و همچنین روشن‌تر شدن فضای داخلی ساختمان می‌شود. طرح‌های این سنگ نیز بسیار زیبا بوده و این موضوع سبب شده است خریداران بیشتری به دنبال تهیه و به کار بردن آن باشند.

قیمت سنگ مرمریت آباده همچنین متاثر از فرآوری آن است. در فرآوری این سنگ عموماً از رزین و اپوکسی برای بالا بردن مقاومت و همین‌طور صیقلی‌تر شدن آن استفاده می‌شود.

قیمت سنگ مرمریت آباده و انواع آن

ویژگی‌هایی که در بالا عنوان شدند، همگی بر قیمت سنگ مرمریت آباده موثرند. اما عامل مهم دیگری در تعیین این مبلغ تاثیر می‌گذارد و آن نوع این است. چرا که مرمریت آباده انواع مختلفی دارد که در زیر با برخی از مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

  • سنگ مرمریت آباده بی موج
  • سنگ مرمریت آباده موج دار
  • سنگ مرمریت آباده شمس
  • شمس مرمریت آباده گل پنبه ای

این نمونه‌ها از مرغوب‌ترین انواع مرمریت آباده‌اند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان سنگ پله، سنگ دیوار و سنگ کف فضای داخل ساختمان استفاده کنید. البته بر روی مرمریت آباده شمس به عنوان سنگ نما نیز می‌توانید حساب کنید.

خرید سنگ مرمریت آباده با قیمت مناسب

مرمریت آباده اغلب به عنوان سنگی با قیمت مناسب شناخته می‌شود. این سنگ با توجه به ابعاد، ضخامت و رنگی که دارد در بازار با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. همچنین این بسیار مهم است که طرح بافت سنگ به چه صورت است و در شرایطی که سنگ طرحی یکنواخت و یکدست تر داشته باشد، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.

پیش از خرید انواع سنگ مرمریت برای آن‌که بتوانید نوع مناسب آن را انتخاب کنید حتماً از مشاوره افراد متختصص بهره ببرید. چرا که برخی از انواع این سنگ ممکن است برای استفاده به عنوان کفپوش در مکان‌هایی که رفت و آمد زیاد است مناسب نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه