خرید مرمریت اداوی | قیمت مرمریت اداوی | مشخصات مرمریت اداوی | کاربرد های سنگ مرمریت اداوی | سنگ مرمریت گلبهار

مرمریت اداوی در رنگ کرم مایل به صورتی یا صورتی سیر از معدن استخراج می‌شود. این سنگ که از خانواده سنگ مرمریت است، در بافت خود رگه‌هایی به رنگ‌های سفید و گاهی قرمز دارد. مرمریت اداوی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و انتخابی مناسب برای استفاده به عنوان نمای دیوارهای داخلی‌ست. از این سنگ عموماً در بیرون از ساختمان استفاده نمی‌شود. چرا که جذب آب آن بالاست و این موضوع سبب کاهش قابل توجه طول عمر آن می‌شود. قیمت سنگ مرمریت اداوی (گلبهار) به عوامل متعددی وابسته که در ادامه خواهید خواهند.

عوامل موثر بر قیمت سنگ مرمریت اداوی (گلبهار)

سنگ مرمریت اداوی که با نام‌های مرمریت گلبهار و سنگ بهار اداوی شناخته می‌شود، در ابعاد مختلفی فرآوری شده و برای نصب در نمای داخلی به فروش می‌رسد. تفاوت در ابعاد سنگ یکی از عوامل تعیین کننده قیمت آن است.

از این سنگ در دیوارهای راه پله، راهرو، دیوار پذیرایی، پارکینگ و … استفاده می‌شود. همان طور که گفته شد این سنگ جذب آب بالایی داشته و این موضوع به دلیل وجود تخلخل زیاد در ساختار آن است. همین تخلخل‌ها خود دلیل برای کاهش مقاومت آن هستند. اما خوشبختانه امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های مورد استفاده در فرآوری و استفاده از رزین‌های دارای کیفیت زیاد، مقاومت این سنگ بسیار بالا رفته و از میزان جذب آب آن نیز کاسته شده است.

خرید انواع سنگ مرمریت اداوی (گلبهار)

ویژگی‌ ها و کاربردهای   مرمریت گلبهار

قیمت سنگ مرمریت اداوی (گلبهار) علاوه بر موارد ذکر شده در بالا به پارامترهای دیگری نیز وابسته است. این سنگ بر اساس کیفیت و ویژگی‌هایی که در آن دیده می‌شود، در سورت‌های مختلفی درجه بندی می‌شود. بدیهی‌ست هر چه درجه کیفی سنگ مورد نظر بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ضخامت سنگ دیگر عاملی‌ست که باعث می‌شود دو سنگ مرمریت اداوی با کیفیت یکسان قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

در حالت کلی می‌توان گفت این سنگ با توجه به کیفیتی که دارد انتخابی بسیار مناسب برای پروژه‌های بزرگ است. چرا که با در نظر گرفتن قیمت آن در عین حال که زیبا و جذاب است، از نظر اقتصادی نیز به صرفه و مناسب است.

نکات مهم در خرید مرمریت اداوی

برای خرید سنگ مرمریت اداوی ابتدا جزئیات پروژه‌ی خود را با یک متخصص و یا کارشناس سنگ های ساختمانی در میان بگذارید. چرا که نکته‌ی بسیار مهم در خصوص خرید این سنگ، تناسب آن با محیط و فراهم بودن شرایطی‌ست که به دوام بیشتر و ماندگاری بالای آن از نظر ظاهری بیانجامد.

مرمریت اداوی به روش‌های مختلف حضوری و اینترنتی عرضه می‌شود. همین حالا می‌توانید با خرید اینترنتی انواع سنگ مرمریت از فروشگاه آنلاین سنگ ساختمانی کیا استون آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. مزیت این خرید برخورداری محصول از «ضمانت اصل بودن کالا» و اطمینان خاطر شما از قیمت مناسب آن به واسطه‌ی داشتن «تضمین قیمت» است. اگر نیاز به راهنمایی دارید، حتماً از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان فروشگاه بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه