خرید سنگ مرمریت گوهره | قیمت سنگ مرمریت گوهره | لیست قیمت سنگ مرمریت گوهره | کاربرد ها و ویژگی های سنگ مرمریت گوهره

سنگ مرمریت گوهره یکی از انواع سنگ مرمریت است که با کیفیت و قیمت مناسبی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود. این سنگ در درجه‌بندی‌های کیفی مختلفی از معدن استخراج شده و فرآوری می‌شود. قیمت سنگ مرمریت گوهره با توجه به سورت بندی و دیگر خصوصیات آن تعیین می‌شود. این سنگ کاربردها و ویژگی‌های خاص خود را دارد که در ادامه به آن‌ها بیشتر خواهیم پرداخت.

قیمت سنگ مرمریت گوهره با توجه به کاربرد آن

همان‌طور که می‌دانید برای به کار بردن یک سنگ در هر بخش از ساختمان باید ویژگی‌های مشخصی در آن وجود داشته باشد. اما این بحث چگونه به قیمت سنگ ربط پیدا می‌کند؟ بگذارید با مثال جلو برویم. سنگ مرمریت گوهره را می‌توان برای کاربردهای زیر خریداری کرد:

  • سنگ پله مرمریت گوهره
  • سنگ کف مرمریت گوهره
  • سنگ مرمریت نمای دیوارهای داخلی گوهره

این‌ها تنها بخشی از کاربردهای این سنگ هستند. هدف ما از بیان این موارد تنها جلب کردن نظر شما به تفاوت موقعیتی‌ست که هر سنگ دارد. برای مثال یک سنگ کف باید مقاومت فشاری بیشتری نسبت به سنگ دیوار داشته باشد. همین مقاومت بیشتر خود می‌تواند عاملی برای تفاوت قیمت باشد.

ویژگی ها و کاربرد های مرمریت گوهره

سنگ‌های مرمریت در معادن مختلف خصوصیات منحصربه‌فردی دارند. برای مثال مرمریت گوهره در طیف‌های رنگی کرم روشن، کرم و بژ استخراج می‌شود. تفاوت در رنگ خود یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سنگ است. برای مثال هر چه سنگ ناخالصی بیشتری در رنگ خود داشته باشد، درجه آن پایین‌تر بوده و در نتیجه‌ی ارزش اقتصادی کمتری خواهد داشت. سنگ‌های درجه پایین مرمریت گوهره در بافت خود رگه‌های طلایی و همچنین سیاه دارند.

این سنگ علاوه بر مصرف داخلی به عنوان یک محصول صادراتی نیز شناخته می‌شود. کیفیت بالای این سنگ سبب محبوبیت زیاد آن شده و با توجه به قیمت مناسبی که دارد یک انتخاب کم‌نظیر تلقی می‌شود.

قیمت سنگ مرمریت گوهره به ابعاد آن نیز بستگی دارد و معمولاً هر چه ابعاد سنگ بزرگ‌تر باشد بر قیمت آن نیز افزوده خواهد شد. تا جایی که سنگ اسلب مرمریت گوهره گران‌ترین قیمت را در بین نمونه‌های مشابه دارد.

خرید سنگ مرمریت گوهره با قیمت مناسب

مرمریت گوهره از معدنی در اطراف شهرستان خرم آباد استخراج و پس از آن، فرآوری شده و به بازار عرضه می‌شود. این سنگ را می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه و یا به سادگی و بدون نیاز به حضور و صرف زمان اضافی، در فروشگاه آنلاین سنگ ساختمانی خریداری کنید.

در هنگام خرید و مشاهده قیمت سنگ مرمریت مورد نظر خود، ویژگی‌های آن را به خوبی بررسی کرده و در صورت نیاز از مشاوره رایگان کارشناسان سایت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه