قیمت سنگ مرمریت ارسنجان | خرید سنگ مرمریت ارسنجان | مشخصات سنگ مرمریت مرمریت ارسنجان | کاربرد های سنگ مرمریت ارسنجان

یکی از معادن مهم سنگ مرمریت ایران، در استان فارس و شهرستان ارسنجان واقع شده است. سنگ مرمریت ارسنجان زمینه‌ای خاکستری دارد و شما می‌توانید لکه‌هایی قهوه‌ای را بر روی آن مشاهده کنید که به شکل پر درآمده‌اند. همین خصیصه‌های ظاهری سبب می‌شوند این سنگ با عنوان سنگ مرمریت پرطاووسی ارسنجان شناخته شود. قیمت سنگ مرمریت ارسنجان علاوه بر این ویژگی‌های ظاهری به خصوصیات دیگر آن از جمله مقاومت مناسب در برابر سایش و فشار وابسته است.

خرید انواع سنگ مرمریت ارسنجان

بررسی قیمت سنگ مرمریت ارسنجان

همان‌طور که گفته شد مرمریت ارسنجان که از نوعی از سنگ های مرمریت است، دارای مقاومت فشاری بالایی‌ست و این مسئله باعث می‌شود بتوان آن را برای کاربردهای مختلفی در ساختمان استفاده کرد. مقاومت سایشی نسبتاً خوب آن نیز این سنگ را به یک سنگ کف با کیفیت بدل کرده است.
با وجود این ویژگی‌ها در کنار صیقل پذیری بالای آن، قیمت سنگ مرمریت ارسنجان نسبت به بسیاری دیگر از سنگ‌ها در سطح مناسب‌تری قرار دارد و این مسئله باعث فروش بالای آن می‌شود. رگه‌ها و طرح‌های موجود در سطح سنگ مرمریت ارسنجان به دلیل وجود فسیل‌های قهوه‌ای رنگ ایجاد می‌شوند. هر چه میزان این فسیل‌ها در بافت سنگ کم‌تر بوده و رنگ آن یکنواخت‌تر و روشن‌تر باشد قیمتش افزایش می‌یابد.

ویژگی و کاربرد های مرمریت پرطاووسی ارسنجان

در فرآوری مرمریت ارسنجان نیز همچون اغلب سنگ‌های ساختمانی از رزین استفاده می‌شود. اما برای پر کردن رگه‌های ریز آن از ماستیک نیز استفاده می‌شود. این ماستیک ممکن است بی رنگ بوده یا رنگ آن با رنگ زمینه سنگ (یعنی خاکستری یا کرم بژ) یکسان باشد.

قیمت سنگ مرمریت ارسنجان همچنین به ابعاد آن نیز وابسته است. این سنگ غالباً در ابعاد تایل و طولی فرآوری شده و برای فروش روانه‌ی بازار می‌شود.

از این سنگ می‌توانید برای نمای دیوارهای داخلی و همچنین کف ساختمان استفاده کنید. این سنگ نباید در محیط‌های مرطوب و در معرض آب استفاده شود. چرا که این امر باعث کدر شدن و کاهش کیفیت ظاهری آن می‌شود. دلیل این امر جذب نسبتاً بالای آب مرمریت پرطاووسی ارسنجان است.

بررسی قیمت سنگ مرمریت ارسنجان

خرید سنگ مرمریت پرطاووسی ارسنجان

مرمریت ارسنجان را همچون دیگر سنگ‌های ساختمانی می‌توانید به روش‌های مختلف حضوری و اینترنتی خریداری کنید. مزیت خرید اینترنتی سنگ مرمریت ارسنجان این است که شما می‌توانید با بررسی فروشگاه‌های مختلف بهترین قیمت و کیفیت سنگ را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

البته گفتنی‌ست در صورت خرید اینترنتی بهتر است به پارامترهایی همچون «ضمانت اصل بودن کالا» و «تضمین قیمت» توجه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی برای انتخاب و خرید سنگ مرمریت و دیگر سنگ‌های ساختمانی از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان کیا استون بهره مند شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه