خرید سنگ گرانیت سفید | قیمت سنگ گرانیت سفید | مشخصات سنگ گرانیت سفید

یکی از انواع گرانیت، سنگ گرانیت سفید است. این سنگ که زمینه‌ای سفید یا خاکستری (با توجه به معدن مورد نظر متفاوت است) دارد، در بافت آن دانه‌بندی‌هایی به رنگ‌های مشکی و خاکستری دیده می‌شود. این دانه‌بندی ریز بوده و در سطح سنگ به شکلی یکنواخت پخش شده است. قیمت سنگ گرانیت سفید به عوامل مختلفی بستگی دارد. این سنگ کاربردهای فراوانی داشته و به همان نسبت به شکل‌های مختلفی فرآوری می‌شود. در ادامه ویژگی‌ها و همچنین کاربردهای این سنگ را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های گرانیت سفید

گرانیت سفید که با نام سنگ گرانیت گل پنبه ای نیز شناخته می‌شود، ویژگی‌های مثبت متعددی دارد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای این سنگ برشمرد عبارتند از:

  • جذب آب پایین و دوام بالا و عدم فرسودگی و خوردگی در شرایط آب و هوایی مرطوب.
  • استحکام و مقاومت زیاد در برابر نیروهای خارجی نظیر فشار و ضربه.
  • سطحی زیبا و یکنواخت.
  • ظاهر صیقلی به دلیل ساب پذیری بالا.
  • در دسترس بودن و تولید انبوه.

این ویژگی‌ها و میزان آن‌ها بر تعیین قیمت سنگ گرانیت سفید تاثیر مستقیمی می‌گذارند. این سنگ بر اساس رنگ خود و وجود ناخالصی و گره در آن نیز قیمت گذاری می‌شود.

گرانیت سفید یا گل پنبه‌ای به روش‌های مختلفی فرآوری می‌شود و هر یک از این فرآوری‌ها به تناسب نوع کاربرد مورد نظر از کیفیت خاصی برخوردارند.

انواع کاربرد ها 

خصوصیات مثبت سنگ گرانیت سبب شده‌اند که استفاده از آن در شرایط و کاربردهای مختلفی امکان‌پذیر باشد. به ویژه استفاده از این سنگ به عنوان کفپوش و سنگ فرش یکی از رایج‌ترین کاربردهای آن است. در حقیقت این سنگ را می‌توان به عنوان سنگفرش در فضاهای داخلی، خارجی و حتی کف پارکینگ استفاده کرد.

سنگ گرانیت سفید همچنین به عنوان یک سنگ دیوار خوب شناخته می‌شود. تا جایی که این سنگ در دیوارهای داخلی و همین‌طور در نمای اصلی ساختمان قابل نصب است. استفاده از این سنگ به عنوان کفپوش سوله‌های صنعتی و بهداشتی نیز مانعی نداشته و به دلیل امکان نظافت می‌توان آن را با خاطر آسوده در این اماکن به کار برد.

جذب آب پایین این سنگ دلیل خوبی‌ست تا بتوان به کمک آن سرویس‌های بهداشتی زیبایی را طراحی کرد.

قیمت سنگ گرانیت سفید

قیمت سنگ گرانیت سفید و انواع آن

تعیین قیمت سنگ گرانیت با توجه به ویژگی‌های ظاهری و ساختاری آن انجام می‌شود. علاوه بر این‌ها، سنگ گرانیت نطنز از معادن مختلفی استخراج می‌شود و هر یک از آن‌ها آنالیز و قیمت خاص خود را دارا می‌باشند. مهم‌ترین سنگ‌های گرانیت سفید به شرح زیرند:

  1. سنگ گرانیت سفید نطنز
  2. سنگ گرانیت سفید تکاب
  3. سنگ گرانیت سفید بروجرد

این سنگ‌ها در ابعاد مختلفی نظیر 40×40 و 40طولی و با قیمت مناسبی توسط فروشگاه‌های مختلفی نظیر فروشگاه آنلاین سنگ ساختمانی کیا استون به فروش می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه