سنگ مرمریت هرسین | قیمت سنگ مرمریت هرسین | خرید سنگ مرمریت هرسین | کاربردها و ویژگی های سنگ مرمریت هرسین

مهم نیست در حال خریدن سنگ ساختمانی برای یک واحد تجاری، مسکونی و یا هر ساختمان دیگری هستید. برای داشتن نمای داخلی فوق‌العاده در ساختمان‌تان، پیشنهاد ما به شما مرمریت هرسین است. این سنگ که در رنگ‌های زمینه‌ای کرم مایل به خاکستری استخراج شده و پس از فرآوری روانه‌ی بازار می‌شود، به دو شکل تایل و طولی قابل خریداری و نصب است. قیمت سنگ مرمریت هرسین مناسب بوده و همین موضوع نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن است.

قیمت سنگ مرمریت هرسین با توجه به ویژگی های آن

این سنگ از خانواده سنگ مرمریت می باشد. دارای بافتی روشن و به رنگ کرم است. البته در این سنگ رگه‌هایی کریستالی نیز مشاهده می‌شود که به آن‌ها رگه‌های شاخ گوزنی گفته می‌شود. هر چه میزان این ناخالصی‌ها در سطح سنگ کم‌تر باشد، ارزش و زیبایی‌اش بیشتر می‌شود. در حقیقت قیمت سنگ مرمریت هرسین در صورت یکنواختی بیشتر گران‌تر خواهد بود.

این سنگ همچنین مقاومت فشاری و سایشی خوبی داشته و همین موضوع باعث شده است به انتخاب اول بسیاری از خریداران به عنوان سنگ کف تبدیل شود.

ساب پذیری مرمریت هرسین همچون دیگر سنگ‌های مرمریت بالاست و این سنگ پس از فرآوری سطحی براق و چشم‌نواز دارد. در تعیین قیمت این سنگ همچنین عواملی همچون ابعاد و سورت‌بندی آن نیز موثرند.

کاربرد و ویژگی ها

این سنگ کاربردهای مختلفی داشته و در ابعاد متنوعی همچون 40*40 و 40 طولی برای نصب به عنوان نمای دیوارهای داخلی و یا کفپوش به فروش می‌رسد. از طرفی برای استفاده از این سنگ می‌توانید از سورت‌بندی‌های مختلف آن استفاده کنید.

پرکاربردترین نوع این سنگ، سنگ مرمریت هرسین ممتاز است که با توجه به ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد تقاضای بسیار بالایی در بازار داشته و بسیار مورد توجه است. البته توجه داشته باشید که کیفیت ظاهری مرمریت هرسین در صورت بی توجهی ممکن است دچار آسیب شود. لذا از تماس مداوم آن با آب به شدت جلوگیری کنید و آن را در محل‌هایی که در معرض تابش پیوسته‌ی خورشید قرار دارد نصب نکنید.

گفتنی‌ست سنگ مرمریت هرسین این قابلیت را دارد که پس از تغییر ظاهر دوباره پولیش و ساب خورده و زیبایی اولیه‌اش را بازیابد.

در مجموع نکته قابل توجه این است که قیمت این سنگ با توجه به کاربردی که دارد متغیر است. چرا که در کاربردهای مختلف شما باید به دنبال سنگ‌هایی با خصوصیات مختلف باشید. برای مثال در مرمریت هرسین برای نمای دیوار لزومی به بالا بودن مقاومت سایشی دیده نمی‌شود، اما بالا بودن این پارامتر در سنگ کف مرمریت هرسین موضوعی مهم است.

خرید سنگ مرمریت هرسین ممتاز

خرید سنگ مرمریت هرسین ممتاز

پس از بررسی انواع سنگ‌ها و ارزیابی قیمت سنگ مرمریت هرسین نوبت به خرید آن می‌رسد. همان‌طور که گفته شد در بین انواع مختلف این سنگ، خرید سنگ مرمریت هرسین ممتاز طرفداران بیشتری دارد. خوشبختانه امکان خرید اینترنتی انواع سنگ مرمریت فراهم بوده و می‌توانید به راحتی و با صرف کمترین زمان از طریق معتبرترین فروشگاه آنلاین سنگ ساختمانی کیا استون نسبت به خرید آن اقدام کنید.

از مزایای خرید اینترنتی این سنگ تحویل سریع و به موقع خریدتان است. از طرفی با دریافت تضمین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا می‌توانید محصولاتان را با خیال راحت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه