سنگ مرمریت موج دار | خرید سنگ مرمریت موج دار | قیمت سنگ مرمریت موجدار

بی شک سنگ مرمریت را شناخته و با زیبایی‌های آن آشنایید. این سنگ با ویژگی‌های بارز و تاثیرگذاری که دارد، سهم بالایی از مصرف سنگ ساختمانی را به خود اختصاص داده است. تنوع در میان سنگ‌های مرمریت از خصوصیات بسیار مهم آن است. این سنگ در طرح‌های مختلفی از معادن سطح کشور استخراج شده و در بازار به فروش می‌رسد. در این مقاله قصد داریم به قیمت و خرید سنگ مرمریت موج دار و نکاتی در خصوص این سنگ بپردازیم.

عوامل موثر بر قیمت مرمریت موج دار

یکی از سوالاتی که همه‌ی افراد در مواجهه با نام سنگ‌های موج دار و بی موج می‌پرسند، اختلاف قیمت آن‌هاست. پاسخ به سوال بالا مثبت است و این موضوع دلایل مختلفی دارد.

سنگ موج دار به دلیل مرتب و هماهنگ بودن رگه‌های موجود در بافت سنگ، لوکس‌تر و زیباتر بوده و بسیار متفاوت از نوع بی موج آن است.

از سوی دیگر این سنگ به دلیل طرحی که دارد قابلیت برش به صورت بوک مچ و فورمچ را نیز داراست. به همین دلیل سنگ مرمریت موجدار عموماً به صورت اسلب فرآوری می‌شود. این عوامل باعث می‌شوند قیمت سنگ مرمریت موج دار از نوع بی موج آن بیشتر باشد.

کاربرد ها و ویژگی ها

مرمریت موجدار کاربردهای متعددی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کفپوش سالن‌های بزرگ و به ویژه لابی هتل‌ها و رستوران‌های لوکس
  • نمای دیوارهای داخلی
  • سنگ پله

البته همان‌طور که می‌دانید همه‌ی مرمریت‌ها ویژگی‌های یکسانی نداشته و در صورتی که مرمریت مورد نظر تخلخل کمی داشته باشد می‌توان از آن به عنوان سنگ کف نیز استفاده کرد.

کاربردهای سنگ مرمریت موج دار

خرید سنگ مرمریت موج دار با قیمت مناسب

این سنگ در معادن مختلفی از کشور استخراج می‌شود. اما یکی از معروف‌ترین نمونه‌های این سنگ، سنگ مرمریت آباده موج دار است. این سنگ را می‌توانید در کیا استون، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین انواع سنگ ساختمانی، با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا خریداری کنید

خرید سنگ مرمریت موج دار

خرید انواع سنگ مرمریت به صورت اینترنتی مزایای مختلفی دارد که از بین مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اطمینان از قیمت مناسب کالا اشاره کرد. شما به کمک تضمین قیمت می‌توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید. همچنین با خرید آنلاین سنگ مرمریت موج دار می‌توانید بدون صرف زمان و هزینه‌ی اضافی، سنگ را در محل و در کمترین زمان ممکن دریافت کرده و پرداخت را نیز به صورت آنلاین و یا در محل انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه